Build 2022.1

Gepostet am 22. Mai 2022

Der neue Murl Engine Build 2022.1 steht zum Download bereit.

Build Environment

  • (480) Update Windows Build Environment to Visual Studio 2022 v17.1.6
  • (479) Update emscripten Build Environment to 3.1.9
  • (478) Update Android Build Environment to Android Studio Bumblebee 2021.1.1 Patch 1
  • (477) Update macOS/iOS/tvOS Build Environment to Xcode 13.3
  • (467) Android Build Environment NDK home - add support for NDK side-by-side configuration
  • (469) Android Build Environment: Increase Minimum API Level to 19

General

  • (488) Remove openal_soft from 3rd_party components

New Features

  • (400) Asynchronous swapping and unswapping of specific node
  • (466) Lazy nodes showing

Improvements

  • (489) Update mojoal to latest version
  • (487) Update libvorbis to v1.3.7
  • (486) Update libogg to v1.3.5
  • (485) Improve ASTC encoding performance
  • (484) Update astc_encoder to v3.7
  • (483) Update expat to v2.4.8
  • (482) Update libpng to v1.6.37
  • (481) Update libwebp to v1.2.2
  • (471) Spine Converter: Binary file format importer
  • (474) Update zlib to v1.2.12
  • (470) Add enumerations for new Apple devices and operating systems
  • (461) Android: Avoid creating new thread on each http request, consider using ThreadPool instead
  • (435) Package loading preformance

Bug Fixes

  • (283) Sometimes IEngineConfiguration::GetBootTime::GetDouble() retrieves value <= 0
  • (351) ANR: IabHelper$a.onServiceConnected<>
  • (490) Android: Crash in AudioRenderer::DeInit() when terminating app
  • (476) Android x86 (emulator): Engine fails to start
  • (472) Spine Converter: Import of component-wise animation transform values does not work
  • (468) Fix Linux Build
  • (464) Children of Graph::Aligner not visible under certain circumstances
  • (352) ANR: MurlGLThread.RequestExitAndWait

Alle Änderungen können auch im Change Log gefunden werden.

Abschließend noch unser obligatorischer Hinweis: Wenn du Schwierigkeiten mit dem Build hast, einen Bug findest oder sonstige entwicklungsrelevante Themen diskutieren möchtest, verwende unseren Bug Tracker oder schreibe uns ein Email.


Beim Newsletter anmelden
und keine News-Updates mehr verpassen.


Copyright © 2011-2024 Spraylight GmbH.